Właścicielem sklepu internetowego jest firma P.P.H. M- Design.
§ 1. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
1.Zakupy w sklepie bez konieczności rejestracji.
2. Do złożenia zamówienia w sklepie wymagane jest ukończenie 16 lat lub posiadanie zgody rodziców / opiekunów.
3. Dane osobowe będą wykorzystywane przez 4FREERIDE.pl jedynie w celach koniecznych do realizacji zamówienia oraz w celach marketingowych i statystycznych (Ustawa o ochronie danych osobowych nr 133/97, poz.883).
4. Prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia udostępnionego podczas procedury zamawiania towarów jest warunkiem koniecznym do realizacji zamówienia.
5. Ceny podane na stronie sklepu są cenami w PLN i zawierają podatek VAT.
6. Kolory produktów na zdjęciach mogą się różnić od rzeczywistości.
7. Po złożeniu zamówienia Klient niezwłocznie otrzymuje e-mail z informacją, iż dotarło ono do sklepu.
§ 2. REALIZACJA ZAMÓWIENIA
1. Zamówienie kierowane jest do realizacji po otrzymaniu od Klienta potwierdzenia zamówienia (e-mail).
2. Zastrzegamy sobie prawo do anulowania zamówienia, jeśli nie zostanie ono potwierdzone w ciągu 4 dni od daty złożenia.
3. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny. W przypadku braku któregokolwiek z zamówionych produktów Klient jest o tym niezwłocznie informowany i podejmuje decyzje o sposobie realizacji zamówienia (przedłużony czas oczekiwania, częściowa realizacja lub anulowanie zamówienia).
4. Promocje, wyprzedaże oraz oferty specjalne obejmują ograniczoną liczbę towarów. Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży.
5. Zastrzegamy sobie prawo odmowy realizacji zamówienia, jeśli podane dane są niekompletne lub nieprawdziwe.
6. Wysyłka zamówionego towaru nastąpi w terminie od 1 do 3 dni roboczych od chwili otrzymania potwierdzenia zamówienia, o ile nie zostanie podany inny termin.
7. Towar jest dostarczany za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS lub Poczty Polskiej, przy czym przesyłki o wartości powyżej 500zł wysyłamy tylko za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS.
8. Koszt dostawy wg stawek kuriera lub Poczty Polskiej . Przesyłka zostanie dostarczona na koszt 4FREERIDE w przypadku gdy zamówienie po odliczeniu ewentualnych rabatów przekracza kwotę 299 PLN brutto.
9. Zapłatę za towar oraz koszt dostawy można uiścić przelewem przed wysyłką (przedpłata na konto) lub przy odbiorze przesyłki (u przedstawiciela firmy UPS lub na Poczcie). Jeśli wartość przesyłki przekracza 999 zł warunkiem realizacji zamówienia jest przedpłata.
10. Nieodebranie przesyłki wysłanej za pobraniem może spowodować zablokowanie konta klienta oraz utratę możliwości dokonywania zakupów w sklepie internetowym 4FREERIDE.pl
11. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki lub opakowania należy spisać protokół zniszczenia razem z Kurierem dostarczającym przesyłkę.
§ 3. WPROWADZANIE ZMIAN W ZAMÓWIENIU
1. Wprowadzanie zmian w złożonym i potwierdzonym zamówieniu lub anulowanie go jest możliwe dopóki towar nie został wysłany.
§ 4. REKLAMACJE, WYMIANY, ZWROTY
1. O zamiarze odesłania towaru celem złożenia reklamacji / wymiany / zwrotu należy przed wysyłką zawiadomić 4FREERIDE.pl wysyłając e-mail na adres: mateusz@4freeride.pl
2. Sugerujemy, aby reklamowane lub zwracane produkty odsyłać za potwierdzeniem nadania (pocztą poleconą lub kurierem) – tylko wtedy mają Państwo możliwość zlokalizowania przesyłki lub podjęcia działań reklamacyjnych u przewoźnika w przypadku jej zaginięcia lub opóźnień w dostarczeniu do nas.
W ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki Kupujący ma prawo zareklamować każdy produkt zakupiony w sklepie internetowym 4FREERIDE.pl, jeżeli:
– koszty pobrania przekraczają zadeklarowaną przy potwierdzaniu zamówienia kwotę
– dostarczony produkt jest niezgodny z opisem na stronach sklepu internetowego
W ciągu 1 roku od daty zakupu Kupujący ma prawo zareklamować każdy produkt zakupiony w sklepie internetowym 4FREERIDE.pl, jeżeli:
– produkt jest wadliwy
W przypadku wad wynikłych podczas użytkowania, uprzejmie prosimy o odsyłanie TYLKO upranej odzieży. Nieuprane produkty będą odsyłane do Klienta na koszt odbiorcy, bez rozpoczęcia działań reklamacyjnych
W przypadku stwierdzenia wad ukrytych Kupujący ma prawo odesłać dany produkt na koszt sklepu 43RIDE.pl tylko i wyłącznie Pocztą Polską. Koszt przesyłki Pocztą Polską zostanie zwrócony na wskazane konto lub odliczony od następnego zamówienia.
WYMIANA / ZWROT TOWARU
1. W ciągu 10 dni od daty otrzymania przesyłki Kupujący ma prawo zwrócić na swój koszt produkt zakupiony w sklepie internetowym. Należność za zwracany produkt, pomniejszona o koszt wysyłkizostanie przelena na wskazane konto.
3. W ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki Kupujący ma prawo wymienić produkt zakupiony w sklepie internetowym. Wymiana towaru jest możliwa w zależności od dostępności towarów. Kupujący ponosi koszty odesłania towaru oraz ponownej wysyłki.
4. Zwrot lub wymiana produktów zakupionych w sklepie internetowym 43RIDE.pl realizowane są tylko i wyłącznie, gdy towar:
– posiada oryginalne metki
– posiada oryginalne opakowanie
– posiada paragon będący dowodem zakupu
– jest dostarczony w stanie nie noszącym znamion użytkowania ani zabrudzenia
– jest dostarczony w takim stanie, w jakim został wysłany
W przeciwnym wypadku zastrzegamy sobie prawo odesłania Klientowi zwracanych produktów na koszt odbiorcy.
ODSYŁANIE PRODUKTU
1. Do produktu należy dołączyć oryginalny dowód zakupu (paragon) oraz opis.
2. W przypadku braku któregokolwiek z dokumentów wymienionych w pkt. 1 działania związane z reklamacją, zwrotem, wymianą nie będą podejmowane.
§ 5. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Złożenie zamówienia równoznaczne jest z akceptacją powyższego Regulaminu.
2. W sprawach nie uregulowanych powyższym Regulaminem zastosowanie mają odpowiednie przepisy kodeksu cywilnego i inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa.